Dobre zasady szkoły Now Music. Nowowiejski School of Music
Praca sekretariatu
- Sekretariat szkoły jest czynny:
od poniedziałku do czwartku w godzinach: 16.00-20.00 - Kontakt z sekretariatem możliwy jest telefonicznie lub mailowo: 513-757-297 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Z dyrektorem szkoły p. Bogną Nowowiejską – Bielawską można kontaktować się pod nr tel. 503022094 od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-12.00.
Zasady prowadzenia zajęć
- Zapisy na zajęcia trwają przez cały rok.
- Szkoła zobowiązuje się do zatrudnienia kompetentnych nauczycieli i dołoży wszelkich starań aby zajęcia odbywały się zgodnie z wysokimi standardami edukacyjnymi.
- Zajęcia odbywają się od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00 – 20:00 o ustalonej godzinie, która jest zarezerwowana dla danego ucznia.
- Osoba zapisującą się na zajęcia ma prawo do skorzystania z lekcji próbnej. Uczeń po lekcji próbnej decydując się na dalsze zajęcia zawiera Umowę uczestnictwa w zajęciach prowadzonych przez Szkołę Muzyczną Now Music.
- W przypadku osób poniżej 18-go roku życia przy zapisie wymagana jest obecność rodzica bądź opiekuna, miedzy którym zawarta zostanie umowa.
- Umowa zostaje zawarta na określony czas. Każda ze stron może rozwiązać umowę przy zachowaniu jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, złożonego drugiej stronie na piśmie. Wypowiedzenie ze strony ucznia/ rodziców/ opiekunów po 15- tym dniu danego miesiąca, skutkuje obowiązkiem wniesienia opłaty za miesiąc następny. Jeśli wypowiedzenie nastąpi przed 15-tym danego miesiąca uczeń/rodzic jest zobowiązany do opłacenia lekcji za cały miesiąc z góry (w sytuacji kiedy uczeń uczestniczy w lekcjach a także gdy dobrowolnie z nich rezygnuje).
- Zajęcia jak i ich przebieg jest udokumentowany: nauczyciele prowadzą tabelę – grafik odbytych lekcji oraz notatki w przynoszonych przez uczniów zeszytach.
- Zajęcia, które wypadają w dni ustawowo wolne od pracy nie podlegają odrabianiu.
- Dzieci niepełnoletnie są dostarczane na teren Szkoły na ustaloną godzinę rozpoczęcia i odbierane przez opiekunów o ustalonej godzinie zakończenia zajęć. Szkoła nie odpowiada za uczniów poza terenem na którym się mieści.
Nieobecności
- Można przełożyć/odwołać 1 zajęcia w miesiącu – informację należy zgłosić do godziny 15:00 dnia poprzedzającego. Zajęcia zostaną odrobione w bieżącym miesiącu bądź najpóźniej w ciągu jednego miesiąca. Po wielokrotnym odrzuceniu przez ucznia przedstawionych przez nauczyciela bądź sekretariat terminów odrabiania zajęć, zajęcia przepadają.
- Zajęcia odwołane z winy nauczyciela zawsze zostają odrobione.
- W przypadku braku poinformowania o nieobecności ucznia lub spóźnieniu, nauczyciel czeka na ucznia 15 min od momentu przewidywanego rozpoczęcia zajęć. Spóźnienie się ucznia na lekcję skutkuje skróceniem jej trwania i nie podlega odrobieniu ani przedłużaniu zajęć.
- Odrabiana lekcja może być tylko i wyłącznie odrobiona w całości w ustalonym dniu przez ucznia i nauczyciela. Nie ma możliwości odrabiania po 15/30 minut na kolejnych lekcjach.
- Wszelkie informacje o nieobecności na zajęciach, przełożeniu, bądź rezygnacji z zajęć prosimy zgłaszać do sekretariatu. W przeciwnym wypadku mogą zostać nie odnotowane.
- W razie niepoinformowania, bądź zbyt późnego poinformowania o nieobecności (w dniu planowanych zajęć), zajęcia uważa się za odbyte (nie ma możliwości ich odrobienia).
- W przypadku choroby, bądź każdej nieobecności nauczyciela, szkoła zapewnia zastępstwo na zajęciach.
- Istnieje możliwość zmiany nauczyciela w trakcie roku szkolnego jak również przeniesienia się na inny instrument – zmiana musi być potwierdzona aneksem w umowie.
- Nieobecność ucznia na zajęciach grupowych nie podlega zasadom odrabiania.
Zasady płatności za zajęcia
- Aktualną informację o opłatach można uzyskać w sekretariacie Szkoły.
- Płatność za zajęcia należy wpłacać do 10 każdego miesiąca „z góry” poprzez uiszczenie opłaty przelewem na konto 40 1140 2004 0000 3702 7473 9287 mBank, Now Music Bogna Nowowiejska – Bielawska, al. Wielkopolska 11/1, 60-603 Poznań. Uczeń/rodzic ucznia nie może własnowolnie odliczać lekcji na które wcześniej zobowiązał się uczęszczać podpisując umowę. Lekcje są odliczane z rachunku tylko i wyłącznie w dniach ustawowo wolnych/świątecznych.
- W przypadku rezygnacji z zajęć czesne nie podlega zwrotowi.
- Inne zmiany w płatnościach ustalane są indywidualne z Dyrektorem Szkoły.
- Szkoła zastrzega sobie możliwość zmian w opłatach nie więcej niż raz w ciągu roku. Informacja minimum na 2 tygodnie przed wprowadzeniem zmian.
Nieterminowe regulowanie opłat
- Jeśli opłata nie wpływa na konto szkoły w zadeklarowanym terminie wszystkie zajęcia zostają zawieszone, a po 14 dniach od terminu ostatniej wymaganej wpłaty uznaje się rezygnację z lekcji. Zaplanowane w tym czasie zajęcia uznaje się za wykorzystane.
- W przypadku, gdy suma wniesionych opłat nie pokrywa kosztów zakończonych i rozliczonych lekcji, Szkoła Now Music w Poznaniu będzie dochodzić rozliczenia należności zgodnie z obowiązującym prawem, również na drodze sądowej oraz zastrzega sobie wpisanie płatnika do Krajowego Rejestru Długów, przekazanie roszczenia do windykacji oraz podjęcie wszelkich kroków prawnych w celu uregulowania należności.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
Dyrektor szkoły
Bogna Nowowiejska-Bielawska